باید دانست که کارواش صنعتی یکی از وسایل کاربردی است. این وسیله یکی از نمادهای پیشرفت بشر است و کمک زیادی به بهبود امور می کند. پمپ کارواش می تواند ماشین، کولر یا هر وسیله دیگری را در 10 تا 15 دقیقه شستشو و رسوب زدایی کند. علاوه بر این در بیشتر موارد می توانید از کارواش در منزل استفاده کنید و وقت و انرژی خود را برای خروج از منزل هدر ندهید. این دستگاه به طور موثر در مصرف آب و زمان شما صرفه جویی می کند. چون فشار آب را بسیار قوی می کند در این صورت سرعت کار شما افزایش می یابد و بدون اتلاف وقت ماشین یا هر وسیله دیگری را می شوید; از طرفی به کمک دسته تیغه می توانید تمام قسمت های باریک، منحنی ها و هر قسمتی که دسترسی به آن سخت است را به راحتی تمیز کنید. انواع و قیمت پمپ کارواش صنعتی را می توانید از فروشندگان مطمئن این دستگاه جویا شوید.

انواع پمپ کارواش صنعتی

لازم به ذکر است که پمپ های کارواش به دو دسته اصلی پمپ جابه جایی و پمپ گریز از مرکز تقسیم می شوند که دسته اول شامل: پمپ پیستونی، پمپ دنده ای، پمپ دیافراگمی، دوز پمپ، پمپ پریستالتیک پمپ، پمپ لوب، پمپ منو، پمپ درام و پمپ مغناطیسی و شیمیایی، و همچنین پمپ های دوغاب، پمپ های خانگی، پمپ های کف. پمپ ها، پمپ های صنعتی، آب و فاضلاب، خود پرایمینگ، سانتریفیوژهای افقی و عمودی، پمپ های مایع چند مرحله ای و غیره. نیز جزء دسته دوم است. ناگفته نماند که پمپ ها به صورت آب گرم یا سرد، برق، بنزین و گازوئیل استفاده می شوند.

فشار آب در کارواش خانگی بین 70 تا 170 بار و در کارواش 200 بار است. پمپ ها دارای لوازم جانبی مانند گیج فشار، شیر اطمینان، نازل، نازل، باتری و فیلتر پمپ پیستونی هستند. بدنه آنها نیز بسته به کار و شرکت تولیدی در انواع مختلفی مانند استیل و برنزی وجود دارد. قطعات پمپ کارواش شامل: پیستون، سیلندر، صفحه زاویه دار، صفحه شیاردار، محور متحرک و کنترل کننده پیستون می باشد. انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی در دفترچه راهنمای آنها درج شده است.

تفاوت پمپ کارواش صنعتی و خانگی

لازم به ذکر است کارواش های صنعتی القایی بوده و برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده و طول عمر و انرژی آنها نیز طولانی است. اما موتور کارواش خانگی یک کالای کلکسیونی است. به طور کلی تمامی قطعات کارواش صنعتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، جنس سرسیلندر یک کارواش صنعتی مس است، در حالی که کارواش خانگی از آلومینیوم یا مس درجه دو ساخته شده است. به طور کلی فشار خودروهای داخلی تا 110 و سرعت کم است اما کارواش صنعتی فشار 200 بار دارد. به همین دلیل پیستون های آن از جنس سرامیک است تا در استفاده مداوم آسیبی نبینند.

توجه داشته باشید که پمپ کارواش را می توان به جریان تک فاز 100 بار وصل کرد. اما برای استفاده بیشتر باید از برق سه فاز استفاده کرد. زیرا برق تک فاز توان کافی برای راه اندازی دستگاه را ندارد. به طور کلی کارواش های خانگی بسیار کارآمدتر از شیلنگ هستند. https://ajdarkala.ir/industrial-car-wash-pump/

استفاده از پمپ کارواش صنعتی

در گروهی دیگر، کارواش ها را می توان به سه گروه صنعتی صنعتی و خانگی تقسیم کرد که از نظر قدرت خودرو و فشار بار الکتریکی با یکدیگر تفاوت دارند. از جمله ابزارهای مهم کارواش صنعتی می توان به چربی زدایی، روغن گیری، رنگ بری، شستشوی ابزار و تجهیزات صنعتی اشاره کرد. از این مواد صنعتی می توان در صنایعی مانند: پتروشیمی، نفت، گاز، خطوط لوله و مواد معدنی استفاده کرد. همچنین به غیر از ماشین لباسشویی، این دستگاه های شستشوی ماشین برای مصارف خانگی مانند کف سالن، خانه، راهرو، پارکینگ، سنگ، بتون، آجر و حتی سطح شیشه قابل استفاده هستند. پمپ کارواش یا واتر جت وسیله شستشویی است که داخل آن یک پمپ پیستونی دارد و می تواند به راحتی سقف ها، معابر، سطل های زباله بزرگ، ترازو استخر و ... را شستشو دهد.

برچسب کارواش برای تضمین استفاده کارآمد

برای هر وسیله ای اختصار نوشته می شود که برای استفاده بهتر و صحیح از آنها بهتر است با معانی آنها آشنا شوید. به عنوان مثال: GPM فشار آب است، هر چه فشار آب هنگام شستشو بیشتر باشد، زمان کمتری برای تمیز کردن نیاز دارد. PSI نشان دهنده فشار بار الکتریکی و فشار وارد شده به موتور دستگاه است. در نهایت حاصل ضرب GPM و PSI قدرت پاک کنندگی دستگاه را نشان می دهد.

سرعت شستشوی پمپ در لباسشویی های صنعتی و خانگی

در این مقاله اطلاعات مفصل و مفیدی در مورد کارواش های صنعتی، انواع و دسته بندی های مختلف آن ها، کارایی این پمپ های کارواش کارآمد و تفاوت آن ها با نمونه های داخلی و نیمه صنعتی را ذکر کرده ایم تا مطالعه و پاسخ دهید. . سوالات مرتبط شما، مدلی را انتخاب کنید و کاربرد آن را دریافت کنید. لازم به ذکر است انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی در نمایندگی های بازرگانی معتبر اب باریک عرضه می گردد.