استفاده از قرص های ضد چاقی یکی از راه های جبران لاغری و کمبود وزن است. بسیاری از افراد که نگران لاغری بیش از حد و کمبود وزن خود هستند، همیشه به دنبال روش های مختلف برای رسیدن به وزن ایده آل خود هستند.

مصرف بهترین قرص چاقی یکی از روش های کاربردی در این زمینه است که افراد زیادی آن را مصرف می کنند. در زیر انواع داروهای چاقی، نحوه عملکرد آنها و هر آنچه که در این زمینه باید بدانید را توضیح می دهیم. پس اگر قصد استفاده از قرص های چاقی را دارید، با ما همراه باشید تا چند نمونه از مناسب ترین قرص های چاقی مورد تایید وزارت بهداشت را به شما معرفی کنیم.


قرص چاقی چیست؟

به طور کلی پیروی از رژیم غذایی و برنامه غذایی خاص و ورزش کردن با هم راهی پایدار و پایدار برای افزایش وزن است. بسیاری از افراد از مکمل ها و قرص های چاقی برای به دست آوردن نتایج سریع استفاده می کنند. قرص های چاقی یک عنوان کلی و گسترده است که طیف وسیعی از محصولات را در بر می گیرد.

در واقع می توان محصولاتی مانند مولتی ویتامین ها، مکمل های غذایی، قرص های گیاهی بدون عارضه و انواع داروهای شیمیایی موجود در این زمینه را جزو قرص های چاقی دانست و برای افزایش وزن بیشتر استفاده کرد. باید در نظر داشت که استفاده از داروها برای چاقی بدن و صورت می تواند عوارضی داشته باشد که در پاراگراف های بعدی به آن می پردازیم.

لیست داروهای سمی مورد تایید وزارت بهداشت

اگر می خواهید از افزایش چربی برای رسیدن به وزن دلخواه خود استفاده کنید و با اضافه وزن خداحافظی کنید. توصیه می شود از گزینه های تایید شده توسط وزارت صحت عامه و دارای نماد استانداردهای غذا و دارو استفاده شود. در اینجا چند نمونه از این محصولات آورده شده است که می توانید در این زمینه یکی از آنها را انتخاب کنید.

قرص ها شما را کتک زدند

گین آپ که به عنوان قرص چربی کامل بدن و صورت نیز شناخته می شود، در واقع یک مکمل غذایی است که حاوی انواع ویتامین ها است. این دارو حاوی ویتامین هایی مانند C، A، E، B6، B12 و همچنین اسید فولیک و بیوتین است که می تواند کمبودهای موجود در بدن را به بهترین شکل ممکن جبران کند. علاوه بر این، قرص Gainup همچنین حاوی مواد معدنی کمیاب مانند سدیم، روی، پتاسیم، کلسیم، فسفر و نیاسین است. در مجموع با بررسی های انجام شده می توان به این نتیجه رسید که مصرف قرص گین آپ نه تنها باعث افزایش اشتها می شود، بلکه به رشد ماهیچه ها کمک کرده و از تشکیل بافت چربی در قسمت های مختلف بدن جلوگیری می کند. بنابراین در کنار کاهش وزن، بدنی سالم و متناسب با کمک این دارو خواهید داشت.

قرص مخمر آبجو

از دیگر محصولاتی که به فرآیند غنی سازی کمک می کند می توان به قرص مخمر آبجو که در برندهای مختلف ساخته شده و در بازار موجود است اشاره کرد. این محصول حاوی بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن، مس، منیزیم، ید، روی و غیره است. علاوه بر این، این قرص ضد چاقی حاوی ویتامین ها و پروتئین های گروه B است. وجود این مواد در این محصول به افزایش وزن، کاهش کلسترول، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، درمان اسهال و سلامت پوست کمک کرده است. و مو، و دارویی چند منظوره محسوب می شود.

قرص Fat Fast

اگر به دنبال یک قرص لاغری گیاهی هستید که در مدت زمان کوتاهی به شما نتایج بالایی بدهد، Fat Fast بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با مصرف این قرص ضد چاقی و اشتها می توانید در یک دوره مصرف 6 تا 15 کیلوگرم وزن اضافه کنید. این محصول حاوی انواع ویتامین های گروه B از جمله ویتامین B12، سدیم، فسفر، پتاسیم، آهن، روی، منیزیم و ... می باشد. Fat Fast محصول کشور آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی این کشور می باشد. به همین دلیل است که در اکثر داروخانه ها موجود است.

قدرت چهره بزرگ

از دیگر داروهای قوی و موثر در این زمینه می توان به قرص چاق کننده Super Face Power تایید شده توسط سازمان غذا و داروی اروپا اشاره کرد. این قرص تاثیر زیادی در چاقی و پری صورت دارد و در بیشتر موارد افراد نتایج مثبتی با آن داشته اند. برای ساخت این محصول از مواد طبیعی شگفت انگیزی مانند گندم، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، فسفر، روی، امگا 3 و ویتامین های مختلف استفاده شده است.

قرص چیکوریدین دینا برای چاقی

اگر چربی روی صورت و بدن خود را دوست دارید می توانید از روغن چیکوریدین دینا استفاده کنید. در تولید این مکمل های گیاهی لاغری، مواد خاص و متنوعی مانند رازیانه، عصاره شنبلیله و ریشه کاسنی وجود دارد که هر کدام خواص و اثرات خاص خود را دارند. این گیاه عارضه ای ندارد و در کاهش قند خون و پیشگیری از چاقی موثر است. با توجه به توصیه های سازنده، با مصرف سه عدد قرص در روز می توانید در کمترین زمان ممکن به وزن دلخواه برسید.

قرص چاقی اونیکس

قرص اونیکس در واقع قرص های جذب غذا برای چاقی هستند، انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی ضروری به راحتی و به خوبی جذب بدن می شوند و روند چربی سوزی را آغاز می کنند. این محصول آلمانی به طور کامل از مواد گیاهی مانند جینسنگ، جینسنگ و رازیانه تشکیل شده است. می تواند از مشکلات گوارشی، استفراغ و انواع مشکلات دیگر جلوگیری کند. همچنین مشکلات دیگری مانند کم خونی، کم خوابی و استرس را می توان با مصرف این دارو به طور کامل برطرف کرد.

قرص روتبا هلسی فرازطب تاییدیه سلامت

اگر به دنبال یک قرص ضد چاقی بدون عوارض هستید، به شما توصیه می کنیم به سراغ این محصول بروید که با کنترل متابولیسم می تواند به چاقی صورت و بدن کمک کند. ترکیبات اصلی این محصول شامل منیزیم، پروتئین، سدیم، اسیدهای چرب، روی، پتاسیم، آهن و غیره است. استفاده از این قرص می تواند به طور قابل توجهی به مشکلات گوارشی کمک کند و خطر ابتلا به سرطان و بی خوابی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

تبلت اسنل افراطی

از دیگر قرص های وزنی موجود در بازار می توان به قرص های وزن سریع اشاره کرد که روش منحصر به فردی دارند. اساساً این دارو از طریق ترشح آنزیم های چربی در بدن عمل می کند. ترکیبات به کار رفته در تهیه این دارو صد در صد گیاهی و بدون عارضه می باشد، بنابراین افرادی که از چاقی رنج نمی برند می توانند برای رسیدن به نتایج مورد نیاز از آن استفاده کنند.

مواد اصلی به کار رفته در این محصول شامل عصاره تریستریس، گلوتامین و ریشه بامبو می باشد. Fast Extreme می تواند جذب غذا را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، بنابراین توصیه می کنیم آن را با یک وعده غذایی پر کالری و پروتئین بالا مصرف کنید.

قرص پرچرب جدید

قرص افزایش وزن که با افزایش اشتها باعث افزایش اشتها می شود Super Fast New است. این قرص با افزایش مصرف غذا، تبدیل پروتئین به ماهیچه و جلوگیری از کاهش چربی می تواند باعث چاقی و افزایش وزن شود. این دارو ادعا می کند که شما را بدون بازیابی چاق می کند. در تهیه این دارو از انواع ویتامین ها و مواد معدنی جالب استفاده شده است.

کمد اژدها

این محصول یکی دیگر از قرص های لاغری ساخت آمریکا است که می تواند در طول یک دوره مصرف 6 تا 12 کیلوگرم افزایش وزن ایجاد کند. با این محصول می توانید با تنظیم متابولیسم بدن و افزایش جذب غذا به طور همزمان چربی بدن و صورت را کاهش دهید.

تبلت مورد علاقه ویتافلش

از دیگر قرص های پرفروش ضد چاقی می توان به قرص ضد چاقی لوور ویتافلش اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی شما را به وزن ایده آل می رساند. این محصول از مواد مختلفی مانند آبجو، مخمر لبنیات، کربوهیدرات و پروتئین استفاده می کند. این محصول علاوه بر افزایش وزن فواید دیگری از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خشکی پوست، درمان التهاب روده بزرگ، رفع یبوست و... دارد.

قرص روی

یکی از محبوب ترین قرص های کاهش وزن، مکمل های روی است که در این زمینه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برندهای مختلف این دارو را تولید کرده اند و شما به راحتی می توانید آن را مصرف کنید. در مجموع فرآیند این محصول مشابه چیکوریدین است و می تواند در مدت زمان کوتاهی باعث اضافه وزن شما شود.