زیباتر به نظر رسیدن و احساس زیباتر شدن خواسته مشترک همه خانم هاست که در نتیجه به طور مداوم از نکات زیبایی فعلی پیروی می کنند. همانطور که می دانید دست ها و ناخن های زیبا از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل هر روز ابزارهای مختلفی برای زیبایی بیشتر ساخته می شود. یکی از رایج ترین موارد کاشت ناخن است. در این مقاله سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس سعی می کنیم مزایا و معایب کاشت ناخن را به شما بگوییم.

روندهای جستجوی اصلی و کاربردهای رایج کاشت ناخن

برخی افراد ناخن های خود را کوتاه می دانند و می توانند از کاشت برای زیباتر شدن و بهبود خلق و خوی خود استفاده کنند. از سوی دیگر، عادات بدی مانند جویدن ناخن از جمله مواردی است که به صورت ناخودآگاه انجام می شود. کاشت گزینه خوبی است که می توانید از آن برای فراموش نکردن و یادآوری استفاده کنید زیرا در این صورت عادت به راحتی از بین می رود.

از جمله عوارض و معایب کاشت ناخن می توان به تغییر رنگ و شکل ناخن اشاره کرد. عفونت ناخن، حساسیت پوست، کاهش رشد از دیگر مشکلاتی است که پس از کاشت مداوم توسط متخصصان ممکن است رخ دهد.

مزایا و معایب کاشت ناخن را با مروری کوتاه بالا درک کرده اید. اکنون انواع آن را در زیر بررسی می کنیم. با مطالعه هر کدام، تفاوت را کاملاً درک خواهید کرد، در نتیجه تصمیم گیری برای شما آسان تر خواهد شد.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن را بشناسید

روش‌های مختلفی برای پیوند وجود دارد، اما در این بخش به محبوب‌ترین و صحیح‌ترین روش برای تصمیم‌گیری می‌پردازیم.

قالب

به این صورت که مواد روی ناخن مصنوعی قرار می گیرد، سپس مواد ضد قارچ ریخته می شود، در نهایت ناخن را فشار می دهند و تمام می شود.

از مزایا و معایب کاشت ناخن در روش قالب می توان به شکننده بودن، نداشتن اثر طبیعی و قرار گرفتن هوا در زیر مواد اشاره کرد. از طرفی برنامه زمان بندی ندارد و کار کاشت زودتر تمام می شود.

پودر

این مدل بر خلاف روش های مصنوعی زمان زیادی می برد و هرکسی که تصمیم به استفاده از لاک پودری دارد باید صبور باشد و عجله نداشته باشد. ناخن های مصنوعی به ناخن های طبیعی شما چسبانده می شوند و به سلیقه شما کوتاه می شوند. پس از آن مواد کاشت و سموم بر روی آن قرار می گیرد و در نهایت جمع آوری انجام می شود.

از مزایا و معایب کاشت ناخن پودری می توان به این نکته اشاره کرد که مراحل انجام آن زمان زیادی می برد، اما بادوام هستند و از هر ضربه کوچکی نمی شکند. در مورد زیبایی، هر کسی که حداقل یک بار این روش کاشت را انجام داده است، آن را دوست دارد.

مارمالاد

این روش شباهت زیادی به رنگ پودری دارد با این تفاوت که سه نوع ژل مرحله به مرحله روی ناخن های شما قرار می گیرد و برای خشک کردن هر مرحله باید از دستگاه UV استفاده کنید. اگر بخواهیم در مورد مزایا و معایب کاشت ناخن ژله ای صحبت کنیم، باید به شما بگوییم که نسبت به روش های قبلی بسیار کوچکتر هستند و هیچ مشکلی برای ناخن واقعی شما ایجاد نمی کنند.

اما بهتر است بدانید که برای افرادی که در مناطق خشک زندگی می کنند مناسب نیست. اگر برای اولین بار است که از این روش کاشت استفاده می کنید، حساس باشید و به مشکلات کوچک توجه کنید زیرا خطر اگزما وجود دارد. اگر دچار التهاب، خارش و حتی حساسیت های جزئی شدید، آن را نادیده نگیرید و بلافاصله ایمپلنت را بردارید.

مخلوط کردن

همانطور که از نام این روش پیداست، ترکیبی از چندین روش قبلی یعنی پودر و ژل است. مخلوط کاشت به این صورت است که تمام مراحل ابتدا به روش پودری کامل شده و در نهایت یک لایه ژل زده و با UV خشک می شود. مزایا و معایب این نوع کاشت ناخن شامل این است که طول می کشد، اما شما ناخن های قوی تری دارید.

سال ها

مراحل کاشت به روش گیاهی به شرح زیر است: در مرحله اول الیاف را روی ناخن قرار داده و ژل می زنند. سوهان زدن در مراحل پایانی بسیار مهم است و ناخن های شما را صاف و زیبا می کند.

عمیق شدن

تمام مراحل اولیه آماده سازی ناخن مانند قبل انجام می شود، در انتها پرایمر زده می شود و ناخن پاشیده می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در مرحله آخر فایل باید استخراج شود.

رعایت این نکات برای افرادی که کاشت ناخن دارند الزامی است

ممکن است به ناخن های شما از سوهان آسیب بزند، پس مراقب باشید که ضربه ناگهانی به آن وارد نشود.

صابون های لباسشویی و ظرفشویی برای کسانی که ایمپلنت دارند بسیار خطرناک است و می تواند باعث التهاب و تحریک شود، بنابراین در صورت لزوم حتما از دستکش استفاده کنید.

آلودگی اجسام و محل های شنا احتمال ایجاد حساسیت در دست ها و ناخن ها را افزایش می دهد. در نتیجه مراقب تمیزی تمام وسایلی که با دست به هم می رسند، باشید.