پیگیری عملکرد سی آر ام می­تواند به هر یک از مشتریان یک حساب کاربری جداگانه اختصاص دهد و تعداد فروش و فاکتورها و سایر موارد لازم را بررسی و پیگیری کند.

این شرکت‌ها برای حفظ اطلاعات مشتری از روش‌های قدیمی مثل ایمیل، ایجاد فایل جداگانه یا یادداشت برداری استفاده می‌کنند.

دسترسی به مشتریان حیاتی، دسترسی به اطلاعات در هر زمان و هر مکان، حتی به صورت آفلاین

این ویژگی با این منظور طراحی‌شده است که کار کسل‌کننده یک مسئول مرکز تماس را از بین ببرد. خودکارسازی مرکز تماس ممکن است شامل صداهای از پیش ضبط‌ شده باشد که در حل مشکلات مشتری و انتشار اطلاعات کمک می‌کند.

وضعیت پیش فاکتورها و فاکتورهای ارسالی به چه صورت است؟ آیا پیگیری های مالی به موقع انجام می شود؟

بنا به گزارش های اوراکل، شرکت هایی که قصد رهبری بازار کسب و کار خود را دارند، باید به سرعت پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مشتریانشان باشند. تجربه مشتری در حال حاضر اصلی ترین مزیت رقابتی است.

یکی از کاربردهای این اوج نرم افزار جمع آوری و ذخیره سازی اطلاعات مشتریان در جهت شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور و پیش بینی رفتارهای آینده آن ها است.

این استراتژی نقش بسیار پر رنگی در سازمانتان بازی می کند چرا که موجب می شود فرایندها و فرهنگ سازمانی صحیح مشتری محوری در کسب و کار شما شکل بگیرد.

همچنین امکاناتی جدید که کابران نیاز دارند را وارد لیست نیازمندی های خود کنید.

این به شما کمک می کند تا روابط پایدار و سودمندتری با مشتریان خود داشته باشید.

پس پیش از هرچیز تمام ابعاد نرم‌افزاری که میخواهید برای کارتان هزینه کنید را بسنجید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را برای خود انتخاب کنید.

امکان اتصال به سایر سیستم ها مانند حسابداری، سیستم تلفنی و…