این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید تعداد دنبال کنندگان خود را به صورت فیک افزایش دهید. با پرسیدن چیزی که نیاز یا نقطه درد کاربر را تحریک میکند، او را درگیر میکنید تا روی کلمه”more” در کپشن کلیک کرده و به دنبال پاسخ باشد. ۳۰ هشتگ در کپشن و ۳۰ هشتگ دیگر هم در کامنت. یکی دیگر از نکات مثبت ربات اینستاگرام دیدوگرام، خودکار بودن، قابلیت کارکردن در حالت آفلاین و بدون نیاز به دانلود نرم افزار خاص است. قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. دقیقا به همین دلیل است که اگر در بین فالوور های خود، افرادی غیرفعال یا فیک دارید و میخواهید که در فضای اینستاگرام بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری را با خود همراه کنید، باید حذف فالوورهای فیک و کم تعامل را در اولویت قرار دهید زیرا این کار نرخ تعامل صفحه شما را به طرز قابل توجهی بالا میبرد و جانی دوباره به اکانت تان خواهد بخشید، حساسیت اینستاگرام را نسبت به اکانت شما کم کرده و بدین ترتیب شانس ظاهر شدن آن در اکسپلور اینستاگرام را افزایش میدهد و در نتیجه افراد بیشتری از پیج شما بازدید یا آن را فالو میکنند. هشتگ ها در واقع همان دسته بندی هایی هستند که شما با استفاده از آنها به اینستاگرام می فهمانید که دقیقا این پست درباره ی چه چیزی است و در چه دسته ای قرار می گیرد. خرید فالوور فیک اینستاگرام یکی از انواع خرید فالوور ارزان است که معمولا به وسیله پیج های تازه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

دقت کنید که این فقط شروع یک ارتباط است. در استفاده از ربات اینستاگرام موردی که همیشه باید به آن دقت شود، انتخاب درست کامنتها است. نکته مهم دقت داشته باشید که بعضی اپلیکیشن ها و سایت ها وجود دارند که برای حذف فالوور فیک از حساب اینستاگرام شما درخواست نام کاربری و پسورد حسابتان را میکنند. نکته مهم این است که طی مدتی بتوانید میزان طبیعی کم شدن فالوور را در مورد پیج خودتان تخمین بزنید و اگر روزی با ریزش فالوور بیش از مقدار تخمینی مواجه شدید و تعامل پیجتان پایین بود، گوش به زنگ باشید که یک جای کار دارد میلنگد. در واقع باید برند خود را منحصر به فرد ایجاد کنید؛ چرا که تفاوت محتوایی در افزایش فالوور بسیار تاثیر گذار است. فالوور به معنای دنبالکننده در شبکههای اجتماعی است و به کاربرانی اطلاق میشود که پروفایل یا صفحه کاربری دیگری را در شبکههای اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و… این روند واقعا خسته کننده است! چند روز بعد از این مدل پست گذاشتنش خسته میشوید؟ برخی از پیج ها به صورت متمرکز محتوای خود را در قالب استوری و یا پست منتشر می کنند؛ این بسیار می تواند در افزایش فالوور این دسته از پیج ها تاثیر منفی داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که اشتراک گذاری محتوا و ویدئو ها و نشان دادن آن به افراد زیاد کار چندان ساده ای نیست اما میزان بازدید پست ها در اینستاگرام بسیار مهم است و می تواند بر پیشرفت پیج تاثیر بگذارد. در واقع این فالوور های واقعی هستند که بر روی آینده پیج شما تاثیر می گذارند.

احتمالا اشتباه فکر میکنید، سال ۲۰۱۸ بازی با اسلایم و اصلاح صورت برای آرایش از گروههای اجتماعی کوچکی بودهاند که در اینستاگرام محبوبیت داشتند. ولی برای من که چندین ساله تو اینستاگرام فعالیت میکنم این راهکار ها خیلی ابتدایی و پیش پا افتاد هست. اما شاید بگویید که همین لیست هم به حد کافی بلند بالاست و حذف تک تک این آی دیها به صورت دستی کاری طاقتفرسا و وقتگیر است. تعداد بالای پست ها باعث میشود کاربر فرصت کافی برای دیدن یک پست یا استوری را نداشته باشد. بدون نشان تأیید ممکن است شخص دیگری با نام برند شما حساب باز کند و با اعتبار شما کسب درآمد کند و این برای اعتبار و تجربه مشتری از برند شما بسیار مخرب خواهد بود. نکته بعدی که میتواند باعث ریزش فالوور اینستاگرام شود، پایین بودن کیفیت محتواهای پیج شما است. حتما برای خودتان هم پیش آمده که پیجی را آنفالو کنید. به هر حال این مسیر دیگر برای افزایش فالوور و کسب درآمد است. از آنجایی که اینستاگرام دارای الگوریتم هوشمندی است باید لایک ها کاملا طبیعی و باکیفیت باشد و با لایک های فیک را حذف می کند. چرا که رفتن فالوورها از پیج، به این معنا است که یک جای کار ایراد دارد و فالوورها آنچه را که میخواهند از پیج ما دریافت نکردهاند. همین باعث میشود فالوورها ریزش کنند. یک طرفه بودن این ارتباط باعث ریزش فالوور میشود. اگر برای یک پست فقط ۳ هشتگ پرکاربرد و هدفمند به ذهنتان می رسد به همین اندازه اکتفا کنید.

هشتگ را می توان موثر ترین ابزار رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست. فقط با اندکی فعالیت ، بدون دانش برنامه نویسی و بدون فعالیت ، 20 درصد از کل تراکنش های کاربران خود را بدست آورید و سود هنگفتی کسب کنید. این شبکه اجتماعی محبوب این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد تا خود را به روش های منحصر به فرد و متمایز به تصویر بکشند و همچنین امواجی را با روندهای جدید ایجاد کنند، اینستاگرام نحوه درک ما از برنامه اشتراک عکس را متحول کرده است. اما خبر خوب این است که شما به جای مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر برای زیاد کردن فالوور اینستاگرام آمدهاید! سایت دارای اینماد میباشد و میتوانید مطمئن باشید که سایت فالووران یک سایت معتبر است. همچنین این سرویس دارای ریزش حداقلی می باشد. بنابراین طبیعی است که پس از گذاشتن محتوای غیر مرتبط با کسب و کارتان با ریزش فالوور مواجه شوید. اما روش آخری که قصد دارم به آن اشاره کنم، شاید به طور مستیم برای افزایش فالور اینستاگرام تان نباشد، در واقع باید کاری کنید که فالوورهایی را که جذب کردهاید، از دست ندهید. می دانیم که شما هم می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوورجمع کنیم تا به موفقیت برسیم؛ پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد؛ اما قبل از پرداختن به آن ها بهتر است کمی به دلایل اهمیت این موضوع بپردازیم. هشتگ هایی که تعداد پست های آن زیر 100 هزارتا است همان هشتگ های محبوب ولی کم رقابت هستند. ممکن است هنگام سفارش لینک صفحه خود را به درستی وارد نکرده باشید. در حالی که انجام این کار به شکلهای مختلفی تأثیر منفی ایجاد کرده و فالوورهای شما را به ترک صفحه شما تشویق میکند.

فراموش نکنید زمانی که در اینستاگرام فعالیت دارید، این تصاویر میباشند که گویای رفتار شما هستند. در این مطلب سعی کردیم تا یک دید کلی به شما درباره ی افزایش فالوور با هشتگ بدهیم. در ابتدای این مقاله ذکر کردیم که فالوو های فیک میتوانند مانعی برای رشد پیجتان باشند و حذف آنها به افزایش نرخ تعامل و رشد پیجتان کمک خواهد کرد. یکسری از این روش هایی که ما به شما آموزش داده ایم روش های کاملا رایگان هستند. ابزارهای مختلفی برای این منظور توسعه داده شده و در اختیار مدیران پیج های اینستاگرامی قرار گرفته که جزئیات مربوط به فالوورها و شیوهی تعامل آنها با محتوای منتشر شده را بررسی و نمایش می دهد. حتما میدانید که در فضای اینستاگرام، دیگر تعداد فالوورها نیست که اعتبار یک پیج اینستاگرامی را تعیین میکند بلکه نرخ تعامل در اینستاگرام است که حرف اول را به ویژه برای حسابهای تجاری میزند. بلکه این خود «تصویر» است که پیامتان را میرساند. یکی از نگرانیهای کاربران هنگام دانلود برنامههایی مانند فالور بگیر اینستاگرام رایگان، به خطر افتادن حریم شخصی است. اگر هنگام دربی پایتخت یک استوری بگذارید و از استقلال حمایت کنید، تعدادی از پرسپولیسیها شما را آنفالو میکنند و اگر حامی پرسپولیس باشید، درصدی از استقلالیها ترکتان میکنند! با این حال ، گاهی اوقات ، ممکن است دریافت بازدید از فیلم های شما چالش برانگیز باشد. برای مثال گاهی اوقات دیده شده که کامنتهایی مانند “بسیار عالی”، “چه پست خوبی” و… معمولاً پستهایی که در آنها سؤالی مطرح شده است، کامنت بیشتری دریافت میکنند. لایک فیک، لایک کنندگانی هستند که اکانت­ آنها کاملا پوچ است و هیچ فردی در آن اکانت­ ها فعالیت نمی­کند. کاری که در واقع بسیاری از این اپلیکیشنها و سایتها انجام می دهند، ارائه آمار تحلیلی از صفحه اینستاگرام شما است؛ اکثر این سایتها و اپلیکیشنها ادعا میکنند که میتوانند اطلاعات پیج شما را به صورت دستهبندی شده در اختیارتان قرار دهند، مثلا اینکه چه تعداد فالوور و فالویینگ دارید، چه تعداد پست دارید و هشتگ های مهم تان کدامند، کدام یک از حساب های اینستاگرامی که فالو میکنید شما را فالو نمیکنند (به شما فالو بک نمی دهند)، کدام یک از فالوورهایتان پست هایتان را لایک نکرده و برایتان کامنت نمی گذارند، اما واقعیت این است که این اطلاعات صحت ندارند و اینگونه سایتها و اپلیکیشنها چنین دسترسیهایی ندارند و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی از این دست به لحاظ فنی اصلا امکانپذیر نیست.

سرویس Hypetrace یکی از این ابزار است. هایپر فالو یکی از بهترین سایتهای ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است که نماد اعتماد الکترونیک نیز دارد. شاید کسانی که قصد خرید خدمات شبکه اجتماعی تردز را برای پیجشان دارند، هنوز درباره این کار شک داشته باشند و مطمئن نباشند که آیا این خدمات مناسب آن هاست یا نه. از کجا بفهمیم مای ممبر برای خرید فالوور اینستاگرام معتبر است؟ For You که کلکسیونی از ویدیوهایی است که اینستاگرام تصور می کند شما ممکن است دوست داشته باشید. همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقاً کاری که شما می خواهید را انجام دهد. امروزه درصد بالایی از کسب و کارها برای دستیابی به بازار فروش ایده آل برنامه ریزی ها هدفمندی را برای بهره گیری از قابلیت های اینستاگرام در زمینه تبلیغات و بازاریابی برای خود تدارک دیده اند. 3- فروش و بازاریابی: داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام میتواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت بهتری بازاریابی کنید و به افزایش فروش برسید. بدیهی است که حذف فالوور فیک در ابعاد زیاد، کاری طاقت فرسا و عملاً غیر ممکن است؛ یعنی اگر چندین هزار فالوور دارید و میخواهید فالوورهای فیکتان را از پیجتان حذف کنید، با این روش (به صورت دستی و بدون کمک ابزار) غیرممکن است و حجم کاری و زمانی زیادی از شما می طلبد. در این مجموعه افرادی مشغول به فعالیت هستند که در تلاشاند شیوههای مدیریت کسبوکار و صفحههای اجتماعی چون اینستاگرام را برای شما راحت کنند. اکثر مواقع وقتی در سرچ گوگل به دنبال راه حلی برای حذف فالوور فیک هستید، گوگل شما را به استفاده از اپلیکشین ها و سایتهای حذف فالوور هدایت میکند، اما نکته ای که لازم است بدانید آن است که هیچکدام از این اپلیکیشنها و سایتها به صورت خودکار فالوورهای فیک را شناسایی و حذف نمیکنند و شما هستید که باید لیست فالوورهای فیک را شناسایی کنید.

که اکنون بیش از 4 میلیون فالوور دارد. البته باید به شما بگوییم که ربات اینستاگرام دیدوگرام تمام آنچه یک ربات برای مدیریت حساب اینستاگرام نیاز دارد را به شما ارائه میکند. قطعا که خیلی ها سوال دارند که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم تا به موفقیت برسیم؛ اما در کنار پاسخ هایی که برای این سوال دادیم، باید اشاره ای را هم به نوع فالوور ها داشته باشیم. همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، لیست تعدادی از هشتگ های اینستاگرامی انگلیسی زبان که در زبان فارسی نیز کاربرد دارند را برای شما آماده کرده ایم. برای شناسایی فالوور های غیرواقعی پیجتان، شما باید تک تک فالوور هایتان را بر اساس این پارامترها مورد بررسی قرار دهید؛ یعنی باید روی افرادی که به آنها مشکوک هستید کلیک نموده و وارد پروفایلشان شوید و سپس بررسی کنید که تعداد فالوور هایشان چگونه است، پست دارند یا خیر و مواردی از این دست. مخاطبان آنها تگ را مشاهده می کنند و اگر بخواهند روی آن میزنند تا وارد صفحه شما شوند. راه حل: تمرکز شما باید صرفا روی موضوع کسب و کارتان معطوف شده و از پراکنده گویی پرهیز نمایید. داشتن نظم در زمان ارائه پست، انتخاب تگ مناسب و مربوط، المانهایی هستند که صدای محتوای شما را بسیار شفاف به گوش مخاطبانتان میتوانند برسانند. کامنتهایی که ربات ثبت میکند باید کاملاً شبیه دیدگاه یک انسان باشد و مسخره به نظر نرسد. آیا به دنبال یک راهکار کارآمد و مطمئن هستید؟ کسانی که می پرسند چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم قطعا به دنبال روش های رایگان برای این کار هستند؛ اما اگر می خواهید سریعا تعداد فالوور های شما زیاد شوند، می توانید سراغ وب سایت مای ممبر بروید و خرید فالوور را انجام دهید. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور موفق باشند.

بعید است این روزها واژه بیت کوین Bitcoin را نشنیده باشید. بنابراین به محض این که متوجه این موضوع شدیم، باید بگردیم تا دلیل و علت ریزش فالوور در پیجمان را پیدا کنیم. حال وقت تنفس در فضایی هست که ایجاد کردهایم. مفاهیم بالا تنها یک هدف را دنبال میکنند و آن هم نمایشِ یکسان از رفتار و انتخاب ما در هر محیط و فضایی است که تصمیم به ورود در آن را داریم. اینستاگرام از طریق ابزار هایی که دارد، جستجو های متنوعی را برای ما فراهم کرده که میتوان با استفاده از آنها به طور کاملاً هدفمند، مخاطب خاص خودتان را برای شروع یک ارتباط پیدا کنید. چون شما با استفاده از پنل اینستاگرام فالووران تمامی سرویس های کاملا ایرانی و واقعی دریافت میکنید که این نکته مهمی برای بازخورد بیشتر کاربران با پیج شما خواهد داشت. این فالوور ها مناسب افرادی هستند که دارای پیج بین المللی یا خارجی می باشند. همانطور که در مقالات و محصولات قبل نیز اشاره شد،افزایش فالوور در بین کسانی که دارای کسب کار در اینستاگرام هستند،از موارد مهم می باشد. این که یک لوگو و یک اسم داشته باشید و به نوعی برند تشکیل داده باشید، بیانگر شناخته شدن پیج و افزایش فالوور نیست. استوری اکانت هایی که از لحاظ موقعیت مکانی به کاربر نزدیک تر هستند، اولویت بیشتری داشته و اول از همه به او نمایش داده می شوند. واقعیت این است که تشخیص فالوور فیک اگر به صورت کاملا خودکار، بدون دخالت انسانی و تنها براساس معیارهایی که قبلا برشمردیم انجام شود نتیجه 100% درست نخواهد بود. خرید فالوور اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟ برای گرفتن بهترین بازخورد از خرید فالوور، نباید از خرید لایک اینستاگرام و سایر سرویسها غافل شوید.