این جاذبه به مجموعه سرگرمیهای گسترده دبی هلدینگ میپیوندد که شامل پارکها و استراحتگاههای دبی، دهکده جهانی، کوکاکولا آرنا، سینماهای روکسی، پارکهای آبی پیشرو و موارد دیگر میشود. رویدادها و جشنوارههای مهم دیگر دبی نیز در این برج اجرا میشود. برج خلیفه دبی بلندترین آسمانخراش و بلندترین سازه بشری است که در امارات متحده عربی قرار دارد. این سازه را می توان جزو اولین موزه های قهوه خانه در کشور امارات به شمار آورد. قدمت قلعه مربوط به سال 1939 است و این سازه را از خاک رس ساخته اند. دهکده جهانی دبی مقصد چند فرهنگی و نگاهی اجمالی به فرهنگ های مختلف از سراسر جهان را ارائه می دهد. معماری دهکده جهانی دبی با توجه به زیرساخت های لازم و فضای وسیعی که در اختیار دارد همیشه در حال گسترش بوده است. برای اسکوبا دایوینگ در آکواریوم دبی ابتدا آموزشهای لازم به شما داده میشود و همه نکات درباره نحوه نفس کشیدن زیر آب و استفاده از وسایل غواصی را با شما به اشتراک میگذارند. موزه قهوه دبی به شما کمک می کند تا علاوه بر بازدید از نزدیک تهیه قهوه، با انواع آن آشنا شوید و آموزش های لازم در این زمینه را ببینید. در طبقه بعدی هم کتاب هایی درباره قهوه وجود دارد. در واقع موسسان این منطقه ایرانیانی بودند که از سمت جنوب کشور خود به دبی آمده و این بخش را تاسیس کردند.

Bookend big bundle در این مطلب قصد داریم تا لیستی از تفریحات رایگان دبی را به شما معرفی کنیم. این بنای بعنوان سمبل دبی مورد استفاده قرار می گیرد و نمادی از یک بادبان مواج بر عرشه یک کشتی است.ساخت این بنا از سال 1994آغاز گردید این طرح نمادی از یک کشتی عربی است که دو بال گسترده شده در اطراف و یک دکل عظیم در وسط بالها ی آن قرار دارد. بله تعجب نکنید یک درب گردان که در بیشتر مکان ها آن را دیده اید؛ باعث می شود تا هوای بیرون به داخل و هوای داخل به خارج نفوذ نکند. این هتل به قدری زیبا و لوکس می باشد که به هتلی اشرافی تبدیل گردیده و مردم عادی نیز می توانند با پرداخت ورودی از این هتل بازدید کرده و یا از رستوران و بوفه آن استفاده نمایند و همانند افراد ثروتنمد از حضورشان در برج العرب نهایت لذت را ببرند. به دلیل حجم تنوع بسیار بالای محصولات ما و تمرکز بیشتر ما بر فروش عمده با سلیقه خریدار، امکان حضوری کردن همه انها در ایران در حال حاضر برای ما مهیا نیست. در ابتدا قصد داریم از قسمت ویژه و جذاب ایران کشورمان شروع کنیم ؛ این بخش که مختص کشور ایران می باشد یکی از بزرگ ترین و جذابترین غرفه های موجود در دهکده جهانی دبی است و همچنین یکی از برترین و محبوب ترین آنها که در ورودی آن نقش ها و بناهای از تخت جمشید با رنگ طلایی دوست داشتنی و بسیار عالی استفاده شده و همچنین در سر درب این بخش ، علامت شاهنشاهی هخامنشیان و ساسانیان دیده میشود و در داخل غرفه ایران می توانید در تمامی قسمت های آن معماری های سنتی ایرانی ، کاشی کاری ها و همچنین آجرهای سفید و کرم را که از معماری سال های اخیر و نیز معماری باستانی ایران به خوبی مشاهده کرده ، اما شکل ظاهری کلی آن بیشتر به مکان های مربوط به دوران باستان شبیه می باشد ؛ در ضمن اگر مسافر دبی هستید بدانید که در اینجا در غرفه ایران مغازه های متنوعی هم وجود دارد که غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به معرض نمایش و فروش گذاشته اند و در کنار آن ها غرفه هایی از صنایع دستی جذاب ایرانی هم برای فروش ارائه شده است ، بامزه تر اینه که در قسمتهای دیگر ان انواع آجیل و پسته و زعفران که از مهمترین صادرات ایران به حساب می آیند نیز بفروش میرسد و در ادامه اینکه در فروشگاه های این غرفه یکی از کالاهایی که زیاد دیده میشود فرش مرغوب ایرانی بوده که به جرات می توان گفت بیشتر از هر کالای دیگری مورد توجه جهانیان و توریست های غیر ایرانی قرار گرفته است ؛ در حقیقت بعد از اینکه به غرفه ایران در دهکده جهانی دبی را مشاهده کردید متعجب خواهید شد که این غرفه تفاوت عمده ای با دیگر غرفه ها در اینجا دارد و دیزاین و دکوراسیون داخل آن زیبایی و جلوه منحصر به فردی نسبت به تمام غرفه های دیگر دارا می باشد که تجربه ان را از دست ندهید .

دلیل دیگر نیز معماری جالب این مرکز خرید است که درست مانند مراکز خرید کشورهایی نظیر، فرانسه، اسپانیا، بخصوص ایتالیا است. هرچند مراکز خرید در شهر دبی بسیار متنوع و زیاد هستند، اما در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین و معروفترین مجموعههای خرید این شهر را معرفی کنیم که البته کمی نامآشناتر از دیگر مناطق خرید هستند. این رستوران نیز همانند دیگر مجموعه های ساخته شده در برج العرب دارای دکوراسیون ساده اما دلنشین با محیطی آرام می باشد که در حین صرف غذا می توانید از منظره چشم نواز و زیبای دبی نیز لذت ببرید. در این چند سال اخیر، نام دبی مانند بمب در جهان پیچیده است. اگر بتوانید در برابر بیش از 1200 فروشگاه این مرکز خرید بزرگ مقاومت کنید، بازدید از یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی کاملا رایگان است. این برنامه در روز سهبار انجام میشود که زمانبندی مشخصی داشته و بهصورت گروههای چهارنفره است. بسیاری از فعالیتهایی که میتوان در اسکی دبی انجام داد کودکان و بزرگسالان را سرگرم میکند. در این بازار می توانید انواع طرح و مدل های طلا را با قیمت مناسب خریداری کنید. لامر دبی مکانی مناسب برای گرفتن عکس است. اما باید گفت که این امر در شهر دبی کاملا ممکن است. در نوار ساحلی، نیمکت های بسیاری ایجاد شده که شما بدون هیچگونه هزینه ای می توانید روی این نیمکت ها بنشینید و از آرامش و زیبایی این این آبشار لذت ببرید. شما می توانید برای ورزش کردن به این مکان مراجعه کنید و از آن جا که نیمکت های زیادی در کنار ساحل هستند، زمان کافی خواهید داشت تا در آن جا نشسته و از دیدن موج ها لذت ببرید. در کشور امارات شهری به اسم دبی قرار دارد که محبوبیت آن باعث شده تا از اروپا و سایر نقاط آسیا گردشگران زیادی به آن سفر کنند.

در صورتی که در فرودگاه دبی باشید، برای اجاره ماشین رولز رویس باید 105 دلار پرداخت نمایید و کسانی که از فرودگاه آل مکتوم سفر می کنند باید 126 دلار هزینه کنند. امارات، کانتاس و فلای دبی از خطوط هوایی اصلی فرودگاه بین المللی دبی محسوب میشوند. در نتیجه از با ارزش ترین نقاط تاریخی شهر محسوب می شود. دقت کنید که شنا در این آکواریوم با ایمنی زیاد و رعایت پروتکلهای امنیتی است، در نتیجه خطری بازدیدکنندگان را تهدید نمیکند. پس نگران نباشید و با خیال راحت دست خانواده را بگیرید و به تماشای فیلم در سینما بروید. دبی مال را نه تنها میتوان معروفترینِ مراکز خرید دبی بلکه یکی از مشهورترین و حتی بزرگترین مرکز خرید در جهان دانست. در این جا شما می توانید خیابان های فرانسه و آمریکا را در سال های 1600 و 1950 ببینید. برج العرب 2 رستوران دارد به نامهای المنتها و المهارا.رستوران المهارا رستورانی است که در قسمت زیرین برج العرب است و بمانند سفر یک زیر دریایی است که از میان یک آکواریوم عظیم می گذرد. همچنین یک رستوران در طبقه ۱۲۲ فعالیت میکند. گردش در میان این مکان ها کاملا رایگان است. تعداد زیادی پارک در این شهر ساخته شده است که گردش در آن ها هزینه ای ندارد و از تفریحات رایگان دبی به شمار می رود.

ساحل این دریاچه زیبا است و می توانید زمان زیادی را در کنار آن بگذرانید. در واقع مردم معتقد هستند که اگر به همراه عشق خود به این پل بروید و خواسته خود را به یک قفل ببندید و به داخل دریاچه بی اندازید، به عشق خود خواهید رسید. دریاچه عشق دبی، از آن جاهای دیدنی دبی است که حتی اگر نگاهی به عکس های آن هم بی اندازید، محو آن می شوید؛ چه برسه به اینکه از نزدیک از این دریاچه دیدن کنید. شرایط برای غواصی در این آکواریوم به قدری خوب است که حتی کودکان هم میتوانند همراه با والدین خودشان در این فعالیت هیجان انگیز شرکت کنند. گردشگران میتوانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۶ عصر از امکانات پارک آبی لگولند استفاده کنند. پارک آبی دریم لند تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعال است و روزهای آخر هفته تنها به خانوادهها اختصاص دارد، قیمت بلیط این پارک آبی حدود 200 تا 300 درهم اماراتی میباشد. این موزه در خیابان بلدیه واقع شده و از 8:30 صبح تا 14:00 فعال می باشد. یک آبشار مکانیکی در این کانال وجود دارد که هنگامی که قایق ها از زیر آن عبور می کنند، رنگ آن تغییر کرده و در واقع حکم پرده را ایفا می کند. طبقه دوم این موزه هم، کتابخانه ای جذاب ایجاد شده است که می توانید لذت کتاب خواندن را با یک فنجان قهوه دو چندان کنید. سپس شما می توانید در کافی شاپ قهوه سفارش دهید. این دریاچه در نزدیکی محوطه دریاچه مصنوعی القدره قرار گرفته است.

این پارک تفریحی بزرگترین و بینظیرترین تم پارک هالیوودی در خاورمیانه است. در ادامه بیشتر با این هتل آشنا می شویم. شهربازی موشن گیت یک شهربازی متفاوتی می باشد که گردشگران و ماجراجویان بیشتر از اینکه به هیجان برسند با حرکت های بدنی خود بازیگر نقش اول فیلم خود می شوند . انرژی این موزه با ۴۰۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی تولیدشده توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان و با همکاری اداره برق و آب دبی تامین میشود. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیرهای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شدهاست.بر خلاف سایزش این هتل تنها 28 طبقه دارد و کلا 202 تخت دارد. پروازهای ورودی، کانتر پذیرش، کرایه ماشین و رزرو هتل در طبقه اول، سوار شدن به هواپیما در طبقه دوم، پروازهای خارجی و خدمات رفاهی نظیر فودکورت، کافی شاپ و رستوران، سرگرمی و بازیهای ویدیویی در طبقه سوم و بخش دیگری از پروازهای ورودی در طبقه چهارم انجام میشود. تنها کاری که باید انجام دهید هزینه حمل و نقل است. اگر میخواهید ویزای دبی را دریافت کنید، به صورت عادی ۷ روز کاری و به صورت فوری، ۲ روز کاری زمان میبرد. این موزه تلاش های شهرداری و مسئولین در راستای آباد سازی دبی را به شما نشان می دهد که آغاز این فرایند هم از سال 1950 بوده است. در این بخش کودکان میتوانند حین بازی، سوارکاری را نیز بیاموزند. را سفارش دهید. رستوران شایان در دبی یک رستوران متوسط به شمار می رود. اما ما می خواهیم یک کلاس آموزشی در دبی به شما معرفی کنیم که به صورت رایگان، فعالیت های آموزشی را انجام می دهد. در منطقه دیره دبی، هر هفته ورزش کشتی توسط افراد محلی انجام می شود که شما می توانید به صورت رایگان در این محل به تماشای این ورزش هیجان انگیز و جذاب بپردازید.

این دو بخش شامل دیره و بور می شوند. موزه نایف در دیره دبی قرار گرفته است. برای اینک تفریحات این منطقه کامل شود، مجموعه ای از رستوران ها و فروشگاه ها هم در آن ساخته شده است. راس الخور منطقه ای حفاظت شده برای تعدادی از پرندگان است که شما می توانید کاملا رایگان به این مکان رفته و از دیدن پرندگان لذت ببرید. در موزه آینده دبی علاوه بر لذت بردن از مجموعه ای در حال تغییر از نمایشگاه ها، شما می توانید با برخی از رهبران صنایع ملاقات کنید و حتی در رویدادهای مختلف مرتبط با علم و تکنولوژی، کنفرانس ها، کلاس ها، جلسات و کارگاه های آموزشی نیز شرکت کنید. یکی از معظلات شرکت های تبلیغاتی و یا کانون تبلیغاتی های داخل کشور نداشتن ارتباط قوی با کشورهای همسایه برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در بازارهای هدف صادراتی است. علاوه بر این کشور ها، سوغاتی هایی از برخی کشور های آفریقایی هم در این موزه به فروش می رسد. همچنین موسیقی محلی و نمایش خیابانی هم در آن ها برپا می شوند. همچنین اگر بخواهید عکسی به یادگار از مجموعه خرید برجمان دبی برای آینده به همراه داشته باشید این آبنما میتواند یکی از بهترین لوکیشنهای مجموعه باشد. اگر تمایلی به خرید ندارید، باز هم می توانید در مراکز خرید متنوع و جذاب دبی گردش کنید و مغازه ها را از نزدیک ببینید. آشنایی با جاهای دیدنی دبی، باعث می شود تا شما بتوانید هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید و بهترین هتل دبی را رزرو کرده و از دیدن این شهر لذت ببرید.

در این پارک ها می توانید از فضاهای سبز و همین طور مراسم های مختلفی که گاهی در آن ها برگزار می شوند، لذت ببرید. در این ناحیه می توانید تفریحات مختلفی را تجربه کنید. اگر قصد خرید تور دبی و بازدید از دلفین بی را دارید، در ادامهی این مطلب با بیسان همراه شوید. به طور کلی گشت و گذار در کوچه و خیابان های این منطقه کاملا رایگان است. اگر فروشنده شما را با گذشت زمان بشناسد در هر خرید تخفیف ویژهای خواهد داد.همان طور که انتظار میرود، شتر در اشکال مختلف اسباببازیهای دوستداشتنی، کندهکاریهای چوبی، جاگلدانی و حتی کندهکاری روی استخوان شتر موجود بوده و هدیه اصلی محسوب میشود. در این خیابان می توانید تقابلی از دبی سنتی و مدرن را ببینید. این مقصد فراوانی از جذابیتها و سرگرمیهای دیدنی را به همراه دارد که باعث میشود به یکی از محبوبترین مقصدهای تفریحی در دنیا تبدیل شود.برای تهیه بلیط لگولند و موشن گیت، میتوانید از طریق سایت تفریحات تهران دبی اقدام کنید. همچنین در فروشگاههای پارک آبی میتوانید لباس شنا، سوغاتی و سایر لوازم را خریداری کنید. علاوه بر این ساحل های خصوصی، تعداد زیادی رستوران، چرخ و فلک چشم دبی و هتل های پنج ستاره هم در این مکان ساخته شده اند.