بخور آب کمک می‌کند منافذ پوست شما باز شوند و هر گونه آلودگی، آرایش و سلول‌های مرده را حذف می‌کند. برای اینکار کافی است ۱۰ دقیقه صورت خود را روی ظرف آب گرم بگیرید. درون آب می‌توانید از بابونه هم برای شادابی بیشتر پوست استفاده کنید.

خوابیدن به اندازه ۸ ساعت در طول شب کمک می‌کند پوست شما شفاف شده و آثار خستگی در چهره شما دیده نشود. روحیه شاداب و دوری از استرس هم در سلامت پوشت و شادابی چهره تاثیر زیادی دارد از طریق مراقبه، دعا و راهکارهای مختلف علمی سعی کنید آرامش را به خود هدیه دهید، شفافیت پوست کوچک‌ترین نتیجه تغییر سبک زندگی پر استرس است.

استفاده از ضد آفتاب، لوسیون‌های مناسب پوست و محصولات مناسب مراقبت پوست به شفاف سازی آن کمک می‌کند. اگر فکر می‌کنید وقت لازم برای مراقبت از پوست خود را ندارید، مثلا شاغل هستید یا به عنوان یک مادر و خانم خانه دار مسئولیت‌های زیادی را به دوش می‌کشید، مراجعه به مراکز مراقبت از پوست و استفاده از کمک‌های تخصصی کارشناسانی مثل متخصصان سالن زیبایی لی لی کمک می‌کند بدون نیاز به صرف وقت پوستی شفاف و زیبا را تجربه کنید.

عروس خانم‌ها در کنار همه خانم‌ها خوب است نکات و اصول کلی را برای شفافیت پوست رعایت کنند اما این به تنهایی کافی نیست و باید از راهکارهای عملی دیگر برای شفافیت سریع پوست و رسیدن به شرایط ایده‌آل چهره خود استفاده کنند.

میکرونیدلینگ یک روش نوین است که به شما کمک می‌کند پوستی شفاف و زیبا داشته باشید. این روش با کلاژن سازی به شادابی و جوانی پوست هم کمک می‌کند.

دستگاه میکرونیدلینگ با نفوذ به عمق پوست به رفع عارضه‌های پوستی کمک کرده و در نهایت شفافیت و زیبایی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. سالن VIP لی لی به مدیریت من فاطمه حبشی یکی از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ را تهیه کرده و در اختیار مراجعه کنندگان عزیز قرار داده است. اگر می‌خواهید از دیدن خود در آینه لذت ببرید و دوستان و عزیزان خود را متعجب کنید، همین الان با همکاران من تماس بگیرید و وقت خود را رزرو کنید. کارشناسان ما ابتدا نوع پوست شما را مشخص کرده و بر اساس نیازی که دارید راهکارهای مراقبتی متناسب و اختصاصی شما را ارائه می‌کنند.

منبع:

https://fatemehhabashi.com/clear-your-skin/