محصول تولید شده دارای مزایا و معایبی است. مشخصات پنجره دولایه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به معایب هافمن می پردازیم.

هافمن یکی از برندهای درب و پنجره دوجداره متوسط ​​در ایران است که در سال 1385 در تبریز افتتاح شد.

هافمن اولین تولید کننده پروفیل لاستیک و سری 70 در ایران، پروفیل UPVC را با استانداردهای روز دنیا و تکنولوژی روز با امکانات و ماشین آلات مدرن تولید می کند.

هافمن در سال 2006 در تبریز با مساحت 6000 متر مربع و چهار خط اکسترودر با ظرفیت اولیه 7200 تن شروع به کار کرد. در سال های 1393 و 1394 پنج خط اکسترودر جدید اضافه شد که ظرفیت تولید سالانه را به 17000 تن رساند.

کاستی های هافمن

بزرگترین ایراد هافمن نداشتن فنرهای ثابت است که باعث لرزش پنجره و خرد شدن پنجره های بزرگ می شود.

یکی دیگر از معایب خشکی پروفیل است که می تواند به مرور زمان باعث شکستن پروفیل شود.

اگر شیشه دوجداره UPVC در هنگام ساخت درب و پنجره به طور کامل یا از روی پروفیل اجرا شود، باعث شکستن و خراب شدن درب و پنجره پس از نصب می شود و در بیشتر موارد درب پنجره فرو می ریزد و دیگر تعمیری وجود نخواهد داشت. . یا تعدیل

متأسفانه برخی از پیمانکاران ساختمان تنها به جنبه اقتصادی سفارش در و پنجره دوجداره فکر می کنند و به کیفیت و سابقه سازنده و رضایت مشتری توجهی ندارند که این امر نارضایتی برخی از مشتریان و دو جرقه آنها را به دنبال دارد. .

با این حال، سابقه طولانی تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره باعث رضایت مشتری درب و پنجره خواهد شد و خریداران عاقل و با تجربه همیشه ابتدا به دنبال کیفیت هستند و به قیمت کامل توجه می کنند. پنجره ای دیگر

اگرچه قیمت هافمن نسبت به سایر برندها کمتر است اما در مقایسه با پنجره های با کیفیت پایین تر است.

اما اگر آنها را با پنجره های چوبی یا آلومینیومی با آسیب پل حرارتی (RPT) مقایسه کنید، قیمت بسیار مشابه یا بالاتر از نمونه های PVC است.

تا همین اواخر محدودیت هایی در انتخاب طرح یا رنگ وجود داشت، اما امروزه با ارائه پروفیل هایی در رنگ های مختلف RAL این خلاءها را پر می کنند.

مزایای هافمن

مزیت های این نوع برند مشابه برندهای متوسط ​​موجود در بازار است و مزیت خاصی نسبت به سایر رقبا ندارد، اما در اینجا به مزیت های دو پنجره می پردازیم:

از پنجره های چوبی قوی تر و محکم تر است

مقاومت در برابر خوردگی بیشتر از پنجره های آهنی است

تغییرات آب و هوا و دما تحت تأثیر قرار نمی گیرند. شرایط اولیه گیاه او در شرایط مختلف آب و هوایی قوی باقی ماند.

آنها نیازی به نگهداری ندارند. فقط تمیز کردن با آب صابون کافی است.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-هافمن-در-کرج/