شاید هر کدام از ما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده باشیم و موفق نشده باشیم. در برخی موارد راه اشتباهی را برای یادگیری انتخاب می کرد و در برخی موارد نیز مدت طولانی یادگیری ما را خسته و بی حوصله کرده است.

بر اساس گزارش های استراتژیک معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی یک فرآیند نسبتا طولانی است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که بخواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل نیاز به تقویت زبان خود در یک بازه زمانی مشخص دارید.

اما با وجود تمام این ناکامی ها، با تصمیم گیری های هوشمندانه می توانید برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی، زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید. در واقع با کمک میانبرهای موجود در مسیر آموزشی می توانید در زمان کمتری به هدف خود برسید. استفاده از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توان با استفاده از مربی شخصی از روند آموزش لذت برد و در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود دست یافت؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکلات مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کرده اند مطالبی در رابطه با مسیر بالا و پایین ارائه کرده اند. با این حال، این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی انتظار و کاهش مشکلات سفر ارائه می دهد. یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان جدا از انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به طور خاص، بیشتر کسانی که می خواهند زبان را برای قبولی در آیلتس یا تافل یاد بگیرند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه‌های یادگیری سریع انگلیسی این است که به یک معلم خصوصی زبان تکیه کنید. زیرا در درس زبان خصوصی تک به تک، روش تدریس استاد با توجه به ضرب الاجل و هدف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز آموزش خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با این روش می توانند در عرض یک تا سه ماه پیشرفت چشمگیری در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

کتاب های ساندانی را با توجه به سطح دانش آموزان تعیین کنید

ناگفته نماند که یافتن و دسترسی به منابع در زمینه آموزش زبان انگلیسی دشوار است. هر زبان آموزی کتاب های زبان سندی را با توجه به سطح خود پیدا نمی کند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی می تواند برای زبان آموزان گیج کننده باشد. ویژگی خاص دوره های خصوصی تحصیلی زبان، رفع این سردرگمی است. به این دلیل که یک معلم زبان خصوصی منبع خوبی برای دانش و یادگیری در روشی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، بر اساس سال ها تجربه تدریس، آشنایی کاملی با کتاب ها و منابع مختلف موجود در زمینه آموزش زبان دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری بر اساس سطح دانش آموزان معرفی کند.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. بسیاری از مردم نمی توانند به این سوال به وضوح پاسخ دهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که می توانند در مدت زمان کوتاهی به هدف برسند. هر زبان آموزی می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را با کتاب هایی به زبان های مختلف شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلم، مهارت های خود را تثبیت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ پاسخ این است که نتیجه مشخص نیست. این روش های مستعد خطا را انتخاب کنید و تجربه کسب کنید. دانش آموز می تواند به تدریج با استفاده از آزمون و خطا راه صحیح مطالعه و کسب تجربه را بیابد، البته این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به فرصت های طلایی هدر رفته برای یادگیری اشاره کرد.

اما شما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران برای هدایت شما در مسیر درست کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، می توانید به سرعت در مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرید.

یک معلم خصوصی زبان با توجه به تجربیات خود می تواند زمان بیشتری را صرف درس های مهم کند و با گذاشتن مدارک و ارجاعات غیر ضروری وقت آزاد را در اختیار دانش آموز قرار دهد تا خوب مطالعه کند. در کلاس های خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بیشتر است و چون کلاس انفرادی است معلم می تواند به دانش آموزان بیشتری آموزش دهد.

کلاس‌های خصوصی زبان منحصراً مختص زبان‌آموزان است و معلم با توجه به سطح آمادگی دانش‌آموزان، اهداف یادگیری زبان و محدودیت‌های آن‌ها شروع به تدریس می‌کند، همچنین در کلاس‌های خصوصی، معلم از نزدیک دانش‌آموز را زیر نظر گرفته و یادگیری او را در بخش‌های مختلف ارزیابی می‌کند. .

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه کلاس های خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه کلاس های خصوصی زبان نسبت به سایر روش ها بیشتر است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را به طور همزمان قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید. سه عامل کلیدی در تصمیم گیری برای رسیدن به اهداف انرژی و زمان تلف شده به عنوان مثال ممکن است یک زبان آموز نیاز به آمادگی در آزمون آیلتس در مدت یک سال داشته باشد، می توان به کلاس های ترکیبی موسسه ملحق شد و با توجه به بودجه از روش های خنک کننده این موسسات استفاده کرد. با کم بودن دامنه و سطح زبان او، می توان گفت قطعا در آن بازه زمانی نمی تواند خود را برای آزمون آماده کند. در حالی که این فرد برای رسیدن به اهداف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف مطالعه و یادگیری زبان می کند.

اما اگر این فرد مسیر مطالعه خود را با دقت انتخاب کند و از درس های معلم خصوصی زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، می تواند در زمان خودش و بدون خستگی، با هزینه ای برابر با یک درس گروهی، به نتایج مورد نظر خود دست یابد.

برای شرکت در آزمون آیلتس به سرعت آماده شوید و سایت آموزشی مناسب را پیدا کنید

با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک اقدام به جذب مدرسین واجد شرایط کرده است. در صورت تمایل به انتخاب یکی از این مدرسان حرفه ای می توانید به سایت مدرسان خصوصی استادبانک مراجعه کرده و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر برای شروع یادگیری زبان و ثبت درخواست خود با نرخ شهریه خصوصی امسال معطل نکنید، می توانید به سرعت متوجه شوید. روشی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک.